Rzetelnie liczymy dokumenty do księgowania:

księgujemy taniej niż wynika to z cennika

27.3.17

Cash flow nie zawsze obowiązkowy

Cash flow nie zawsze obowiązkowy

Sprawozdanie finansowe to nie tylko bilans i rachunek zysków i strat. To także informacja dodatkowa, a w przypadku niektórych podmiotów także rachunek przepływów pieniężnych. Informacja dodatkowa i cash flow powinny dostarczyć informacji pozwalających lepiej przeanalizować i zinterpretować dane bilansowe czy wynikowe. Dzięki nim możliwa jest kompleksowa ocena działalności jednostki. Zmiany, które wprowadziła nowelizacja ustawy o rachunkowości z 23 lipca 2015 r., wpłynęły także na zawartość danych prezentowanych w tych dodatkowych elementach sprawozdania.

2 komentarze:

Daniel Pawski pisze...

Szczerze mówiąc ciesze się że mam księgową z zewnątrz, gdyż ja niestety na tym po prostu się nie znam. Otworzyłem sklep internetowy i wdrożyłem płatności od https://www.cashbill.pl/pobierz/integracje po czym zacząłem sprzedawać. Wszystko jest ok, ale jeśli chodzi o różnego rodzaju podatki to całkowicie nie moja działka.

Marta Wiśniewska pisze...

Jeżeli posiadamy działalność gospodarczą to faktycznie trzeba takie rzeczy robić. Ja zanim ją założę chcę wiedzieć więcej o finansach oraz o walutach obcych. Jestem zdania, że ciekawe informacje można znaleźć w http://klientonline.pl/ i przede wszystkim staram się właśnie tam zaglądać.