WSA. Koszty uzyskania przychodów: Dokumentowanie zakupu towarów handlowych
Z uzasadnienia: Wydatki powinny być udokumentowane dowodami sprawdzalnymi, a więc takimi, które organy podatkowe są w stanie zweryfikować. Nie spełniają tego wymogu zestawienia kwot i rodzaju zakupionego asortymentu, sporządzone przez skarżącą na kartkach, skoro na tej podstawie nawet nie można zidentyfikować sprzedawcy. W tym miejscu należy podkreślić, że to na podatniku, a nie na organie podatkowym, ciąży obowiązek przedstawienia wiarygodnych dowodów na okoliczność poniesienia wydatku kosztowego. Skoro skarżąca nie przedstawiła takich dowodów, to organ nie miał obowiązku ich poszukiwać.
Profesjonalne doradztwo podatkowe. Odpowiedzialność prawna.
Rozwiązywanie skomplikowanych problemów. Korzystnie liczone ceny. Tel. 22 854 07 66
Rzetelnie liczymy dokumenty do księgowania:
księgujemy taniej niż wynika to z cennika
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz