Tajemnice opłacalnego e-mail marketingu
Tajemnice opłacalnego e-mail marketingu E-mailing to dość tradycyjna, jak na marketing internetowy, forma promocji, która jednak nadal świetnie się sprawdza. Badania wskazują, że jest to jedna z najbardziej efektywnych form marketingu w sieci. W Polsce średni CTR (wskaźnik klikalności) w 2012 roku wyniósł 6,59% i był wyższy, niż w poprzednim roku. Z poczty elektronicznej korzysta 97% internautów i zdecydowana większość z nich sprawdza swoją skrzynkę codziennie. W Polsce w 2012 roku wydano ok. 128 mln zł na e-mail marketing. To tylko kilka podstawowych faktów, które przemawiają za wykorzystywaniem e-mailingu do promocji swojego przedsiębiorstwa.
Profesjonalne doradztwo podatkowe. Odpowiedzialność prawna.
Rozwiązywanie skomplikowanych problemów. Korzystnie liczone ceny. Tel. 22 854 07 66
Rzetelnie liczymy dokumenty do księgowania:
księgujemy taniej niż wynika to z cennika
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz