Nowe zasady realizacji i ewidencji wydatków niewygasających
Aby uniknąć konieczności ponownego planowania niektórych wydatków w przyszłorocznym budżecie, jednostka może podjąć uchwałę ustanawiającą wykaz wydatków, które nie wygasają z upływem danego roku budżetowego. Sposób ich księgowania różni się od ewidencji wydatków istniejących wyłącznie w okresie obowiązywania uchwały budżetowej. Dodatkowo należy pamiętać, że specyficzne zasady rozliczania wydatków niewygasających wprowadziło również znowelizowane rozporządzenie w sprawie szczególnych zasad rachunkowości JSFP.
Profesjonalne doradztwo podatkowe. Odpowiedzialność prawna.
Rozwiązywanie skomplikowanych problemów. Korzystnie liczone ceny. Tel. 22 854 07 66
Rzetelnie liczymy dokumenty do księgowania:
księgujemy taniej niż wynika to z cennika
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz